miércoles, 4 de enero de 2012

DE LA BOCA DEL VOLCÀ A LA BOCA DEL CEL



Viatjar sol, una forma de fer-ho que mai havia provat, però després d'adquirir la confiança necessària en els anteriors viatges, a mitjans d'aquest ja em sentia preparat per fer-ho. I realment les sensacions no poden ser millors, ja sigui de cara a obrir-se per tal de conèixer nous companys de viatge dia a dia o ja sigui per conèixer-se millor un mateix.
I tot viatjant sol per Sumatra em vaig plantar a Berastagi el dia 30 de desembre, aixi que amb la meva companya solitud vaig passar el cap d'any, però nomes va ser una breu il·lusió, ja que la solitud em va durar ben poc, el dia 1 a primera hora, amb els nous companys de viatge vam emprendre l'ascens al volcà Sibayak! El primer volcà actiu o semi-actiu q he vist en aquesta vida, realment no vaig veure lava, però si expulsions de gas, i des-de dalt un volcà bessó a pocs quilometres de distancia, que aquest si que ha estat actiu fa relativament poc temps i el fum que expulsava per la boca en deixava constància!
Que millor per relaxar-se després de una intensa caminada que uns banys termals, aixi que direcció cap als Hot Springs, provinents del volcà! Quina delícia pel cos cansat! A pesar de la peculiar olor que desprenen les aigües degut al contingut en sofre!

Superat aquest inici tant peculiar d'any i a traves de una altra jornada matadora de viatge, una d'aquestes que ja quasi no recordava, m'he plantat a la illeta de Pulau Weh, un racó de paradís a la terra, on espero gaudir dels pocs dies que em queden en aquest país meravellós!















1 comentario:

  1. Ja he descobert on ets, a la Formentera d'Indonèsia. Amb això ja has cobert les ganes inicials d'anar a Andaman&Nicobar?

    disfruta dels dies a l'illa!

    ResponderEliminar