sábado, 17 de diciembre de 2011

SALTANT DE PAÍS EN PAÍS!


De la Índia a Malàisia i de Malàisia a Indonèsia! Tot en poc més de quatre dies!
Aquest canvi tant ràpid de país no es pas degut al fet de que no m'hagi agradat Malàisia, al contrari, el poc que he pogut veure m'ha encantat!
Després de abandonar Mumbai i passar la nit a l'avió vam arribar a la capital de Malàisia, Kuala Lumpur, res a veure amb Mumbai, una ciutat molt moderna i neta, en la qual els edificis emergien d'entre mig de la vegetació, i tot el país era similar a un jardí gegant, un plaer pels ulls!
Tot i que després de conèixer i poder parlar amb la gent local, em van informar que no és tot tan idíl·lic com sembla, ja que entre les comunitats racials del país, quasi no hi ha contacte, només hi ha respecte ja que ja fa temps que van abandonar la violència, però la relació no va mes enllà. De totes formes aquest fet sembla passar totalment desapercebut per el viatger que no s'endinsa dins de la cultura del país.
En tot cas, vam poder gaudir de la ciutat, de la seva netedat, de la seva eficiència, dels exquisits menjars i com no tastar la seva vida nocturna.
Per uns motxillers com nosaltres que tot just arribàvem de la Índia, la ciutat sens presentava espectacular, amb la seva multitud de torres i gratacels, especial menció a la kuala Lumpur Tower o Menara, i com no a les imponents torres Petronas, les quals ja es podien divisar en l'horitzó molts quilometres abans d'arribar a la ciutat.
Després de la sessió de fotos de rigor pels llocs més emblemàtics de la ciutat, acompanyats per un fotògraf experimentat, el Kiku, un noi que vam conèixer a l'avio i que ens ha acompanyat durant dos dies, amb el Sergi tal i com ja havíem parlat vam decidir seguir camins diferents, almenys durant un temps, la diferent disponibilitat de temps i els diferents objectius personals ha condicionat aquesta separació.

Aixi que per primer cop a la vida estic viatjant sol fora de les meves contrades, tot i que aixo de viatjar sol es molt relatiu! Ja que cada dia estic coneixent companys de viatge nous, ahir una parella argentina, avui un senyor angles, i multitud de gent local que m'ajuden en aconseguir les coses, ja que ara mateix els idiomes locals no els domino pas més enllà de les salutacions de rigor!

Durant els poc més de vint dies que em queden de viatge en solitari, vaig decidir saltar cap a la illa de Sumatra, a l'estat indonesi, on espero poder veure volcans i com no Orangutans!

Al gener em toca tornar cap a Kuala Lumpur a buscar a un nou company de viatge i serà llavors quan espero gaudir de Malàisia.

Ara mateix em trobo a Dumai, després de travessar el mar que separa Malàisia i Sumatra en ferry, aquesta nit però m'esperen 12 hores de bus abans no arribi a Medan, la capital de la illa.
Allà instal·laré el meu "camp base" per poder-me moure cap als meus objectius!






































3 comentarios:

  1. Madre mia.... No sabia ke tenies un blog!!
    Ets el puto rei.

    Sóc el Xavier, el germà del Jordi - Xeli - Maqui!!

    ale crack, disfruta la vida tu que has tingut el valor de fer-ho.

    ResponderEliminar
  2. Maki petit!! ets un crac!! ens veiem a la tornada! una abracada!!

    ResponderEliminar
  3. com prova l'aventura de viatjar sol????

    ResponderEliminar