viernes, 1 de marzo de 2013

DE RUTA PER MALÀISIA

Després de visitar tres illes de forma quasi consecutiva, vam decidir canviar la ruta i guardar-nos la quarta per més endavant, per d 'aqui unes setmanes quan portarem molts dies de visita en diferents ciutats i quan segurament ens vindrà més de gust, i es q ara ens trobem a Kuala Lumpur, una ciutat que mai et deixa de sorprendre, i que cada dia està més maca si es q es pot dir així, i es que la construcció d'edificis ultra moderns i el rentat de cara que li estant fent és evident arreu. Aquesta és la primera de les grans ciutats que visitarem els propers dies, a més de  Hong Kong i Singapur, però d'això ja hem parlarem més endavant!

A Kuala Lumpur l'estada haurà estat curta però prou intensa, temps suficient per fer una visita a alguna de les zones més emblemàtiques de la ciutat, com la plaça de la independència o les imponents torres Petronas! D'altra banda vam aprofitar l'estada a la ciutat per arribar-nos als entrenaments oficials de Moto Gp que es duien a terme al circuit de Sepang, circuit que no queda lluny de la capital i el qual vam pensar que seria un massa bona oportunitat per deixar escapar!
Abans però de gastar el temps d'aquesta forma tant urbana, el vam gastar d'una forma molt diferent, primer uns dies en una platja quasi desèrtica, a un poblet que es diu Cherating, conegut pels amans del surf, o més ben dit pels que s'inicien en l'esport però que en realitat senten la passió amb la força d' algú que acaba de descobrir una de les passions de la seva vida, per nosaltres va resultat una platja magnifica per banyar-nos en les seves amplies bandes de sorra qua actuaven a forma de trencaones i ens protegien de la força d'aquest mar, la parada inicial de una nit es van convertir en 4 dies al final, i es que ens hi vam sentir realment a gust des del primer instant, tot i no gaudir d' aigües cristallines, la tranquil-litat i comoditat del lloc així com la amabilitat de totes les persones que allí vam conèixer ens hi van fer sentir quasi com a casa!

Finalment però el temps se'ns acabava i teníem de continuar la ruta cap a Kuala Lumpur, abans però volíem parar a un últim lloc, i així ho vam fer, al parc nacional més gran de la part peninsular del país, el Taman Negara, una gran selva intacta, segons diuen la més antiga del món, amb uns 140 milions d'anys d'antiguitat, una jungla exuberant en la qual un hi podria perdre molts i molts dies tot explorant-la, a nosaltres però només ens hi esperava un tast, una tarda i el mati següent en els quals hi vam fer un parell de caminades, de les més curtes dins del extens itinerari del parc, una ens va dur a un turó on unes vistes increïbles de la jungla ens hi esperaven, talment com transportats al Juràssic, només hi faltaven els dinosaures! L'altra caminada va ser només per arribar al Cannopy Walkaway, el que és una caminada per un sistema de cordes i passarel·les muntats a les zones altes dels arbres més alts de la jungla, realment espectacular poder observar la jungla des de aquesta altra perspectiva, es veu que quan esta tot el circuit obert es tracta de l'instal-lació d'aquest tipus més gran del món, però quan hi vam ser nosaltres la part final estava tancada per manteniment, en tot cas la part que vam poder disfrutar prou es valia haver arribat fins allà!
Ara però ja estem passant les hores finals abans de saltar a una altra jungla, però en aquest cas una jungla del tot diferent, una jungla urbana, Hong Kong ens espera!