viernes, 21 de octubre de 2011

SOM-HI!


Es la 1 de la matinada, hora d'aquí! I aquí és l'aeroport de la ciutat dels gats! També coneguda com Istanbul! Megaciutat, en tots els sentits!
Mentre escric aquestes paraules estem passant unes de les hores mortes de les moltes que possiblement passarem als aeroports, en la nostra "aventura asiàtica"!
L'inici d'aquesta en el meu cas particular ha estat deguda a la meva passió pels viatges, a la qual em vaig fer addicte especialment, després del meu primer "gran" viatge, pel nord-est del Brasil. Peró en tot cas aquest és un altre relat que mereix un episodi apart.

Per circumstàncies de la vida no havia tingut la disponibilitat de temps que requereix fer-ho fins ara! Així que tan bon punt vaig veure la possibilitat de no estar requerit durant uns mesos per cap esdeveniment laboral de vital importància, vaig decidir emprendre un viatge que em portés aconèixer món pàtria enllà!
La preparació del viatge un cop ens vam ficar d'acord amb el Sergi, amic i company de viatge alhora que informàtic frustat pel que fa a connexions inalàmbriques, que ens apeteixia anar a donar un tomb per les muntanyes, fou rutinària per mi en el que respecta als preparatius usuals, com vacunes, compra de bitllets, etc... però especial en el que fa referència a les despedides dels companys/es de l'altre gran viatge que és la vida!
Així que uns dies més tard i després de uns quants cafès, dinars, sopars, i un munt d'abraçades i una mica de ressaca ens hem plantat a Istanbul! Ciutat que ja estem apunt d'abandonar direcció al Nepal!






















2 comentarios:

  1. Si hagués pogut, aquest dia de la foto, t'hagués robat la motxilla i endinsar-me en aquesta aventura amb moltíssimes ganes! Però com que no va ser així, estaré encantada d'anar seguint el teu camí des d'aquest blog!

    bon viatge!

    ResponderEliminar
  2. anims company sobretot bigileu per aquets mons de deu un saludo aldoma

    ResponderEliminar